Skip to main content

Seminar Rahsia Emas Public Gold Bulan November 2012

Alhamdulillah...
 
syukur kepada Allah. Tak putus-putus rezeki yang datang sejak menceburkan diri dalam dunia Pelaburan Emas ini. Kepada pelabur-pelabur yang telah membeli emas melalui SendukEmas ini, diharapkan anda berpuas hati dengan kenaikan harga emas yang akan terus naik nanti...Hm, memang besar potensi kenaikan yang akan berlaku pada 2013 nanti, lebih2 lagi selepas Pilihan Raya US 6 November nanti. Tak Percaya? Lihat graf di bawah...Jadi, kalau nak berjaya dengan emas, ambillah peluang ini ye...
(lihat pergerakan harga emas setiap kali selepas berakhirnya pilihanraya US)
Baiklah, di sini saya ingin mengumumkan jadual Seminar Rahsia Emas dan Peluang Perniagaan Emas Public Gold pada bulan November 2012.
Bagi mereka yang nak tahu rahsia emas ini, anda seharusnya datang. Memang tak rugi anda fahami dulu ilmu tentang emas ini.
Seminar Rahsia Emas & Peluang Perniagaan Emas Bersama Public Gold pada bulan November 2012
(seminar akan disampaikan oleh Mahaguru Emas, En. Syukor Hashim)
Kenapa anda perlu hadir ke seminar ini? Adalah lebih elok anda fahami dan mendalami ilmu tentang emas ini terlebih dahulu. Biar anda jadi celik emas. Selepas celik emas barulah boleh belajar cara buat duit banyak dengan emas.
Bagaimana cara utk hadir ke seminar ini?
First sekali, seminar ini adalah PERCUMA. Tetapi sebelum datang kena register tempat terlebih dahulu.
Untuk hadir, anda perlu sms ke h/p saya: 019-5595916 butiran-butiran berikut

1. Nama penuh
2. Tarikh dan lokasi seminar pilihan anda

Contoh SMS:

SEMINAR: Hariz bin Farhan, 17/11/2012, PG Sunway.

Jika hendak register lebih dari 1 tempat duduk, hantar SMS seperti ini:

SEMINAR: tempah 4 seat, 1. Hariz bin Farhan, 2. Haslinda Ismail, 3. Nadia Mazlan, 4. Ehsan Mazlan, 20/11/2012 PG Seremban.
Kemudian, saya akan memberikan maklumbalas samada masih ada kekosongan tempat atau tidak (biasanya dalam tempoh 1 jam saya akan reply, bukannya serta merta. Harap maklum).

Apa faedah datang ke seminar ini?
First sekali, seminar ini adalah lebih kepada education mengenai pelaburan emas. Kebanyakan peserta seminar ini mengakui bahawa mereka hanya memahami ajaran sesat mengenai Pelaburan Emas melalui Arrahnu, Pelaburan yang menjanjikan dividen bulanan dan hanya duduk diam untuk dapat duit. Namun mereka tidak pernah terfikir tentang keuntungan lumayan apabila menyimpan emas, apatah lagi melihat teknik-teknik manipulasi harga emas bagi mendapat lebih keuntungan. Beberapa slide berkenaan isu-isu pelaburan emas akan ditayangkan dan peserta juga berpeluang untuk mempelajari cara-cara menguji ketulenan emas Public Gold.

Setelah peserta benar-benar faham akan fungsi emas dalam sistem kewangan kita, speaker En.Syukor akan mendedahkan bagaimana untuk menjana keuntungan melalui perniagaan emas Public Gold. Jadi, kalau anda nak tahu selok belok pelaburan emas ini, maka anda kena hadir seminar ini.
Ok, jumpa anda di seminar...!

Comments

Popular Posts

Selamatkah Membeli Emas di Public Gold?

Simpan Wang Di Bank Atau Beralih Kepada Emas Fizikal Public Gold - Mana Lebih Berbaloi?

Zakat Emas dan Perak