Skip to main content

Siri Ceramah Public Gold Di Seluruh Malaysia Bulan Januari

Assalamualaikum wbt & Salam Sejahtera,

Public Gold mempunyai seminar ataupun 'kelas' 2 jam untuk berkongsi ilmu tentang pentingnya membeli dan menyimpan emas kepada individu yang berminat. Di bawah ini saya sertakan jadual seminar untuk bulan Januari di seluruh Malaysia. Speaker-speaker Public Gold akan berkongsi ilmu emas tetapi dengan topik yang berbeza. Maka sangat eloklah jika rakan pembaca sekalian dapat menyertai sebanyak mungkin seminar. Setiap speaker ini ada kelebihan masing-masing. Sama juga macam cikgu di sekolah :)

Jika anda ingin menghadiri kelas ini, boleh email / sms / whatsapp saya di 017-728 7200. Jangan lupa berikan nama saya (Nor Nina Natasha binti Nor Azizan) dan no kod saya (PG019652) sebagai introducer semasa menghadiri seminar nanti. Jika anda sudah menuliskan nama saya sebagai introducer, maka wajib untuk saya memberikan khidmat saya secara personal kepada anda kerana sebaik sahaja anda memberikan nama dan kod saya sebagai introducer, anda secara rasminya telah melantik saya sebagai mentor anda! Alhamdulillah. Insya Allah, saya akan cuba bimbing anda dan jaga anda seperti saya menjaga emas saya sendiri. Percayalah, jarak bukan penghalang :)



1. Kenapa Anda Perlu Menyimpan Emas?
Penceramah: Syukor Bin Hashim

2. Nasihat Pakar Emas Kekayaan & Kejayaan Masa Depan
Penceramah: Haji Mohd Fazli Bin Ismail @ Haji Pokli


3. Strategi Kaya Dan Berjaya DenganEmas
Penceramah: Mohd Faizan Bin Dasuki


4. Mudahnya Menjemput Emas Sebagai Rezeki
Penceramah: Azizah Binti Hassan


5. Kenapa MESTI Emas Public Gold?
Penceramah: Mohd Hasnizam Bin Hj Muda


6. MESTI Bijak Kewangan & Emas Platform SimpananTerunggul
Penceramah: Azman Mohd Nor




Salam Keemasan dari Admin
Nor Nina Natasha binti Nor Azizan
PG019652
www.investemasperak.blogspot.com

Comments

Popular Posts

Selamatkah Membeli Emas di Public Gold?

Simpan Wang Di Bank Atau Beralih Kepada Emas Fizikal Public Gold - Mana Lebih Berbaloi?

Zakat Emas dan Perak